Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене при 159 1.9 JTDm (150)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с палене при 159 1.9 JTDm (150)

    Здравейте колеги, от скоро и аз съм собственик на Алфа Ромео 159 SW 1.9 JTDm 150 к.с. големия мултиджет... Като купих колата бях много доволен, и още съм, но ми изкочи един проблем. При 1-во палене за деня, когато колата си е студена, пали много трудно и даже в повечето случаи не става от 1-вия път, а чак от 2-ри че и 3-ти. Усеща се ритане в педалите и след ходене по мъките и натискане (след което 1 път си пукнах копчето на Start/Stop-а), като най-накрая запали излиза бял пушек на неизгоряла нафта от ауспуха. Ходих на няколко майстора и от всичко разбрах, че проблема може да идва от: стартер, свещи, дюзи, инжектори, проблем с някой цилиндър, горивна помпа (губене на налягане в горивото). Аз мисля че, като натисна по-силно това копче пали по-лесно, или си втълпявам, или копчето наистина прави някакви проблеми... Колата като е топла пали добре, но пак има леко ритане в педалите. Съединителя и спирачката ги държа натиснати! Мисля си сега, като е студена щом пали от третия път, зимата да не я търся въобще... Като дам на контакт индикатора за подгревните свещи изгасва веднага (то не се знае дали греят де), и като изчакам да спра да чувам горивната помпа сякаш пали една идея по-добре. Моля помагайте, благодаря предварително!
    Last edited by No_limits_Alfa; d.m.y г., 16:57.
    Алфа Ромео 159 SW, 1.9 JTDm (150)

  • #2
    Първоначално публикувано от No_limits_Alfa Покажи съобщение
    Здравейте колеги, от скоро и аз съм собственик на Алфа Ромео 159 SW 1.9 JTDm 150 к.с. големия мултиджет... Като купих колата бях много доволен, и още съм, но ми изкочи един проблем. При 1-во палене за деня, когато колата си е студена, пали много трудно и даже в повечето случаи не става от 1-вия път, а чак от 2-ри че и 3-ти. Усеща се ритане в педалите и след ходене по мъките и натискане (след което 1 път си пукнах копчето на Start/Stop-а), като най-накрая запали излиза бял пушек на неизгоряла нафта от ауспуха. Ходих на няколко майстора и от всичко разбрах, че проблема може да идва от: стартер, свещи, дюзи, инжектори, проблем с някой цилиндър, горивна помпа (губене на налягане в горивото). Аз мисля че, като натисна по-силно това копче пали по-лесно, или си втълпявам, или копчето наистина прави някакви проблеми... Колата като е топла пали добре, но пак има леко ритане в педалите. Съединителя и спирачката ги държа натиснати! Мисля си сега, като е студена щом пали от третия път, зимата да не я търся въобще... Като дам на контакт индикатора за подгревните свещи изгасва веднага (то не се знае дали греят де), и като изчакам да спра да чувам горивната помпа сякаш пали една идея по-добре. Моля помагайте, благодаря предварително!
    И на това му казваш-много доволен!!!?Виж си корекцията на дюзите, ако не сте я гледали при покупката?Напиши от кой град си за да те насочат към добър сервиз.
    Last edited by stu; d.m.y г., 17:09.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #3
      Гледахме ги след купуване и колби им слагахме, добре са, само едната не беше вписана, тя е и белязана, ама и като я вписахме в компа, същата работа... От Търговище съм!

      ---------- Post added at 17:16 ---------- Previous post was at 17:10 ----------

      А и да добавя, може ли кола с проблем в цилиндър да върви със 180 км/час без проблем? На дали е от цилиндър... Аз казвам майсторите какво викат, то не значи, че проблема е с всичко изброено, може да е от горивна помпа само... Сипвах масло за Щилка в горивото уж да оправи помпата ако не е наред - нищо не стана...
      Алфа Ромео 159 SW, 1.9 JTDm (150)

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от No_limits_Alfa Покажи съобщение
        Гледахме ги след купуване и колби им слагахме, добре са, само едната не беше вписана, тя е и белязана, ама и като я вписахме в компа, същата работа... От Търговище съм!

        ---------- Post added at 17:16 ---------- Previous post was at 17:10 ----------

        А и да добавя, може ли кола с проблем в цилиндър да върви със 180 км/час без проблем? На дали е от цилиндър... Аз казвам майсторите какво викат, то не значи, че проблема е с всичко изброено, може да е от горивна помпа само... Сипвах масло за Щилка в горивото уж да оправи помпата ако не е наред - нищо не стана...
        Добре де, ако е от помпата няма ли да се разбере с мес-налягане цел и реално?
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • #5
          Как с мес-налягане цел и реално? Не те разбрах съжалявам, единственото, което съм пробвал с помпата е това с маслото от Щилка...
          Алфа Ромео 159 SW, 1.9 JTDm (150)

          Comment


          • #6
            Аз имах абсолютно същия проблем с трудно палене и изпушване отзад - в бяло ... и се оказаха 3 дюзи .. На МЕС се виждат като я закачите.
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

            Comment


            • #7
              Аха, МЕС е програма за диагностика явно... Сега разбрах, мерси! Ние я закачахме, обаче не мога да ти кажа с каква програма... Имах идея да отида в Ауто Италия там да я закачат, дали ще сбъркам?
              Алфа Ромео 159 SW, 1.9 JTDm (150)

              Comment


              • #8
                http://www.multiecuscan.net/
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                Comment


                • #9
                  Аз имах подобен проблем с колата от подписа когато я взех нямаше проблеми но след около година започна да прави както твоята първото палене за деня беше тегаво първо припалваше и гаснеше мислех си за проблемни дюзи.След време аз с един приятел започнахме да разглобяваме колата за премахване на вихрови клапи също премахнахме егр и дпф и сменихме ангренажа и водната помпа след тази намеса все едно е друга кола вече го няма това трудно палене и колата стана по пъргава в ниските обороти според мен проблема при теб е от вихрови клапи егр или дпф. Дано съм бил полезен.
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                  Comment


                  • #10
                    А бе и при мен е така на 3 дни 1 път ми изпушва сутрин и то само като е студена. Майстора каза ,че някоя дюза остава отворена и ,докато не изтика излишната нафта от цилиндъра сутрин пуши малко бяло. И аз мисля ,че не е от загуба на компресията защото 240 ги правя доста доволно. Аз слагах добавка за дюзи на бардал и се оправи за месец някъде и след добавката си сложих масло за щилка да смаже малко тези дюзи ,но едната не е в норми та мисля да я пратя в София казаха ми ,че цената на дюза варира от 180-300 лв за бройка и мисля ,че ще трябва да сменя разпръсквач. Притеснявам се да не пикае много и да пробие буталото
                    Alfa Romeo 159 2.4JTDm Ti "Nero Carbonio" 154kw

                    Comment


                    • #11
                      И моята сутрин изпушваше бяло и мислех че са дюзи но сега нямам проблеми с палене и няма изпушване.
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                      Comment


                      • #12
                        Да не би пък ЕГР-а и ДПФ-а да са ми запушени... Ще пробвам да сипя една добавка за ДПФ да видим какво ще стане... Мерси за мненията колеги!
                        Алфа Ромео 159 SW, 1.9 JTDm (150)

                        Comment


                        • #13
                          Какво стана колега, какъв се оказа проблема?
                          Преди няколко дни си купих 159 2,4 и при мен е съшщата работа от тази сутрин.
                          Моля някой от пловдив да ме насочи към качествен сервиз за обслужване, проверка и смяна на каквото има по колата да се прави.
                          Мерси предварително.
                          Alfa Romeo 156 2,4 JTD 150hp
                          Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 200 hp

                          Comment


                          • #14
                            Хубаво е всички вие първо да си проверите ЕГР-те дали не са заспали полу-отворени.
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от r3p71l3 Покажи съобщение
                              Какво стана колега, какъв се оказа проблема?
                              Преди няколко дни си купих 159 2,4 и при мен е съшщата работа от тази сутрин.
                              Моля някой от пловдив да ме насочи към качествен сервиз за обслужване, проверка и смяна на каквото има по колата да се прави.
                              Мерси предварително.
                              При Вальо или Любо е твоето място за обслужване и тн. !
                              0889211631 и 0896370074
                              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                              Comment

                              Working...
                              X